20 Aralık 2006

Pardus 2007 ve yine yeniden LinuX...

Uzun bir aradan sonra yine ve yeniden yayına başladık diyebiliriz. Bunda tetikleyici unsur olarak 18-Aralık-2007 tarihinde Pardus 2007 nin çıkmasını gösterebilirim. Hadi hayırlısı.

Pardus 2007 nin isosunu Sertaç'tan temin ettikten sonra Ubuntu 6.10 yüklü nx9010 a yükleme işlemini başlattım. Kurulumu çok kolay ve kısa sürdü. Gerekli bilgileri de tamamladıktan sonra yeni pardus umu açtım. Birçok linux dağıtımında gnome tercih ediyorum. Makinama göre ağır çalışan kde arayüzüne alışmam çok uzun sürmedi. Son kullanıcı için mükemmel bir widoze alternatifi olduğunu düşünüyorum. Şayet windows kullanabiliyorsanız ki aksini söyleyebilecek çok az insan olduğunu düşünüyorum, pardus u kullanamamanız için biraz zeka kıtlığı yaşıyor olmanız gerekir.

Net ayarlarını gerçekleştirdikten sonra, güncellemeleri otomatik gerçekleştirdi. Bu noktada hangi güncellemeleri yaptığı hakkında pek bir fikir sahibi olamadım. Ancak bende bu konuda ayarları tam yapamamış olabilirim.

Evet, ilk izlenimlerim şimdilik bunlar. Üzerinde daha çalıştıkça buraya not düşerim.

Hiç yorum yok: